2017. január 28., szombat

Szombat reggeli hosszú

Ezen a héten hétvégére maradt a heti hosszú. Tegnap hívott egy cimborám, hogy mikor futunk egyet közösen. Megegyeztünk abban, hogy ma reggel 7-kor leparkolok előttük Szerencsen, és szétnézünk a környéken.
-14 fokot mutatott a kocsi hőmérője, mikor megálltam. Gondoltam, nem leszünk túl szagosak a végére. Még sosem vettem két kesztyűt futáshoz, de kellett. Még sosem vettem nyakmelegítőt futáshoz, de az is kellett. A többi felszerelés a szokásos. (Kb. egy mosógépre való) Az útvonal Szerencs, Ond, Rátka és vissza volt. Mit mondjak? Sok autós arcán lehetett megbotránkozást látni. Mondtam is, hogy ezek úgy néznek ránk, mint én azokra, akik már kora délelőtt botorkálva jönnek ki a kocsmából: "Ez nem nooormááális..." A 22 km végére eddig soha nem látott mértékben sikerült átváltozni :-) Kellemesen megéhezve az alábbi kép(ek) fogadtak a célban. Azt hiszem, hogy ennél kellemesebb látványban aligha lehetett volna részünk, miközben a szükséges és fontos nyújtásunkat végeztük. A szerencsi csokis pavilon kirakata.
Mitulátbáti

Kirakat
Mindig a futásra bíztatok mindenkit, de azért ebben az időjárásban már csak a legelvetemültebbek induljanak el!

Jó mozgást Mindenkinek!


1 megjegyzés:

  1. Jó futás volt. Úgy vettem le a futógúnyám magamról, hogy még az alsó réteg sem volt nyirkos egy picit sem. A tempóra vagy a hőmérsékletre gyanakszom. Mármint ezek alacsony voltára.

    VálaszTörlés