2017. január 1., vasárnap

Első lépések

Hát SZIASZTOK!

Zéró gyakorlatom van az ilyesféle megnyilvánulásban, de szeretek új dolgokkal megismerkedni, új eszközökhöz nyúlni. Ez utóbbit később megmagyarázom.
Szóval mit is csinálok és miért kezdtem bele a blog írásba? Hobbim és egyben mindennapjaim nagyon fontos része a futás.
Testnevelő ként az életemben mindig is előkelő helyen szerepelt az egészség, valamint annak megőrzése. Fiatal koromban atléta voltam. Igaz inkább a rövidebb távokon versenyeztem, de a kitartást is azokban az időkben tanultam. Arra pedig szüksége van a magamfajtáknak.
Hogy mit kell megmagyarázni azon, hogy szeretek új eszközökhöz nyúlni? A pedagógus pályán eltöltött közel 20 év megtanított arra, hogy a legjobb motiváció a diákok számára, ha én magam vagyok a példa. Na már most. Ezt a felületet megpróbálom arra használni, hogy a személyes élményeket, tapasztalatokat eljuttatom az arra kíváncsi olvasókhoz. Talán sikerül ez által egy-két emberben felébreszteni az alvó oroszlánt.

Remélem hamarosan folytatom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése