2017. január 2., hétfő

Éééééés folytatom

Ma délután én is elkezdtem.
Hogy mit?
Hát a kilométergyűjtést.
Az idei már a negyedik esztendő, amikor az éppen aktuális évszámnak megfelelő kilométerszámot célzom meg elérendő cél ként. Igaz, épp a mai futás közben fogalmazódott meg bennem, hogy ez az idei évben inkább afféle kötelező minimum ként szerepel a terveim között. Másféle terveket dédelgetek, de ezekről inkább majd később.
Annak idején, 2014. január elsején, amikor először fogtam bele ebbe a projektbe, akkor sem mondtam egy darabig senkinek, hogy "elment az eszem".
Szóval ma lenyomtam az idei első 10 km-t. Nem mondom, hogy nagyon jól esett, de nem is kell minden futásnak jól esni. Még éreztem azt a szilveszter reggeli 30-ast, amelyet egy kedves ismerőssel teljesítettünk dec. 31-én reggel. Kellemes hideg volt. (-4, -5 fok körül) Ha nem éreztem volna a hideget, akkor is gondolhattam volna, hogy nincs meleg, mert nem taposták egymást az emberek a Tisza töltésén. Még korcsolyázókat sem láttam a befagyott tavon. Csak a szokásos kutyasétáltató emberkével találkoztam.
A következő jelentkezésig szeretném megosztani veletek annak a könyvnek a címét, ami számomra megadta a kezdő lökést a futócipők ilyen mértékű koptatásához.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése