2017. január 4., szerda

Húúúúúúú....

és ez nem csak a távolságnak szól.

Ma napközben elhatároztam, hogy a napi adag 21,1 km lesz, ha cigány gyerekek potyognak az égből, akkor is.
Annyi lett...
Bár nyugodt szívvel meg tudtam volna állni 7-8 km körül, ha olyan fából faragtak volna. Ennek lehet, hogy az volt az oka, hogy végig szembe szélben kellett nyomni, ráadásul kutttttya hideg szélben.
Ha hosszabb futást tervezek, az útvonalat mindig úgy alakítom, hogy közben bármekkora is a kihívás ne tudjak kiszállni. (mondjuk, ezt általában megbánom a futás alatt) Így történt ma is.
Lett volna egy kis menekülő út olyan 14 km környékén, de mint már említettem: "Neeeeeem olyan családból származom én."
Hát így történt, hogy jól elkészültem a végére. Ezt tetézte a tény, hogy a fagyos szélben az utolsó kilométereken úgy átfagyott a kezem (a kesztyű ellenére), mint utoljára középiskolás koromban. Annak meg már vagy 25 éve. (és a Húúúúúúúúúú ennek is szólt)
Akkor ráadásul úgy jártam, hogy tudatlanul még meleg vizet is engedtem rá. Na annak ájulás közeli állapot lett a vége.
Ma, ennyi ésszel :-) már tudom, hogy azt nem szabad. Szóval lényeg a lényeg megkezdtem a menetelést, amit az évre kitűztem magam elé.
A hétvégére kellemes mínusz 15-20-at mondanak. Biztosan izgalmas lesz az is. Addig is az erő legyen veletek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése