2017. január 26., csütörtök

Csípős idő

Ma nem igazán terveztem bejegyzést, de ennek a futásnak is van tanulsága.
Nagyon hideg volt már délután is, amikor indultam. Jó sok cuccot magamra szedtem. Mint utólag kiderült, nem haszontalanul. Egyrészt nem fáztam, másrészt azt gondolta egy kis kutyus, hogy belekóstol a lábamba. Egy darabig csak futott mellettem mérgesen, de egy óvatlan pillanatban belecsípett a bal vádlimba.
Éééééés itt jön a képbe a már említett "jó sok cucc". A két vastag futónadrágnak köszönhetően nem tudott komoly kárt okozni bennem, de azért rendesen besz......tam. Aztán később összefutottam egy nagytestűvel is, de ő jobban be volt rezelve, úgy hogy inkább eloldalgott. Hazaérve leellenőriztem a nyomát. Meg kellett állapítanom, hogy ha rövidnadrágos idő van, akkor TETANUSZ a vége.
Szóval. Öltözzön fel mindenki rendesen, ha futni megy. Nyáron pedig lehet, hogy lábszár védőt kell venni.
Végül is 12 km lett a vége, meg egy pár kedves mondat a kis kutyus felmenőihez intézve. :-)
Nagyon hideg volt, de még azért futható idő van. Szerencsére a szmog sem nehezít a körülményeken. Ma is csak azt tudom mondani, hogy: Fel a cipőkkel, le a kifogásokkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése