2017. február 6., hétfő

A nem futók írhatnának...

A hét rendhagyóan kezdődött. A szabadnapnak köszönhetően már rögtön az első munkanapon délelőtt letudtam a heti félmaratont. :-) Biztosan a munkanap miatt, a szokásosnál sokkal nagyobb volt a forgalom út közben. Autókból és az út mellől is érkeztek megjegyzések...
Sajnos, vagy szerencsére nem értettem, hogy mit kiabálnak. Azt viszont most is érzékeltem, hogy sokan úgy néznek, mint ha nem hinnének a szemüknek. Szívesen belenéznék a gondolataikba ezeknek az embereknek. Mit gondolnak vajon? Azt, hogy:

  • Ez igen, vagy
  • Mekkora h.......e, vagy
  • Hová szalad? Nem üldözi senki.
Biztosan akad mindegyikből. Legalább ma olyannal nem találkoztam, aki az autójával megpróbált volna a lehető legközelebb elhaladni mellettem.
Az biztos, hogy sokkal kellemesebb ebben a "tavaszias" időben szaladgálni, mint a -15-ben. Tényleg írhatnának a nem futók, hogy mi jár a fejükben.

Mindenkinek hajrá!

Fel a cipőkkel, le a kifogásokkal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése